התקשרו 052-8432569 מרכז קנגרו, רוטשילד 4, נס ציונה
שעות פתיחה: כל יום: 8:00am - 21:00pm
הכן ילדך לגן

הכן ילדך לגן-חיזוק הומאופתי למערכת החיסונית

ישנה גישה שאומרת “ככל שהילד חולה יותר בשנתו הראשונה בגן, כך תהיה המערכת החיסונית שלו חזקה יותר” האומנם????

בגן ילדים טיפוסי תמיד יהיו ילדים שלא נדבקים בכלל במחלות ולעומתם ילדים שכל וירוס שעובר בסביבה נדבק אליהם ומכריע אותם לשבוע שלם…

האם הילדים שנדבקים אחת לשבוע – שבועיים במחלות אכן מתחזקים כתוצאה מכך? אני מאמינה שמחלות חום הנמשכות יום-יומיים(ללא דלקת), אכן מחזקות את המערכת החיסונית,

אך מחלות חום ממושכות ודלקות מחלישות אותה. ואם לא די בכך אז התוספת של אנטיביוטיקה, משכחי כאבים ומורידי חום למיניהם אף מדכאים את המערכת החיסונית ולא מאפשרים לה להשתקם ולהתמודד בצורה יעילה במחלות הבאות.

זה נכון שלפעמים אין ברירה וצריך לקחת אנטיביוטיקה. אך איך נמנעים מנטילת אנטיביוטיקה מלכתחילה? הגוף שלנו נברא עם יכולת מדהימה לרפא את עצמו,  אם רק נאפשר לתהליכי האיזון הטבעיים של הגוף להתקיים הריפוי יתרחש מעצמו.

טיפול אקוטי וטיפול מונע בהומאופתיה קלאסית אף מייעלים ומחישים את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. במקום להילחם מול חיידקים ובכל פעם לקחת אנטיביוטיקה חזקה יותר, חזקו את המערכת החיסונית ואז הגוף יידע להדוף את החיידקים ווירוסים בעצמו.

מאחר והומאופתיה קלאסית לא מתמקדת בנטרול גורם המחלה, אלא בתיעול נכון של הכוחות החיוניים של הגוף, הומאופתיה היא אחת משיטות הטיפול היחידות בהן אפשר לעזור לחולה שנדבק בוירוס.

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור מקרה מרגש: עמית(שם בדוי) נכנסה לגן בגיל חצי שנה, מאז שנכנסה לגן נדבקה עמית כל שבועיים בוירוס אחר. לעמית רגישות גדולה במערכת הנשימה , היא נדבקה בשנה הראשונה לחייה בארבע דלקות ריאות רצופות,

כמובן שבכל פעם קיבלה אנטיביוטיקה חזקה יותר. .. עמית הגיעה אלי בגיל שנה אחרי הדלקת ריאות הרביעית. אחרי חודש של טיפול הומאופתי היא לא נדבקה בשום מחלה.

אחרי חודשיים,  היא השתעלה כמה ימים אך התגברה על השיעול ללא כל טיפול.

אחרי שלושה חודשים הייתה לה מחלת חום של 24 שעות שהיא התגברה עליה לבד.

מאז עברו 5 שנים, במהלכן הגיעה אלי עמית לשתי פגישות חיזוק כל שנה, זה הספיק כדי ללוות אותה לגן חובה חזקה ובריאה ללא צורך באנטיביוטיקה וסטרואידים.

יתרונות ההומאופתיה הקלאסית:

-חיסכון בימי עבודה להורה העובד.

-ריפוי מהיר ולטווח רחוק, ללא תלות יומיומית בתרופות.

-טיפול המתאים גם לתינוקות מתחת לגיל 3 חודשים, לנשים בהיריון, נשים מניקות ולאוכלוסיות רגישות נוספות.

הטיפול היחיד שקיים לוירוסים. -טיפול עדין ללא תופעות לוואי.

דילוג לתוכן