התקשרו 052-8432569 מרכז קנגרו, רוטשילד 4, נס ציונה
שעות פתיחה: כל יום: 8:00am - 21:00pm
איך עזרה ראשונה בהומאופתיה מצילה חיים במצבי חירום?

במיוחד בימים אלו, כשיש עומס רב על מערכת הרפואה בישראל, חשוב שנדע איך לעזור לעצמנו וליקירנו במצבי חירום.

הפעולות הראשונות שנעשות במצב של תאונה, פציעה, עקיצת בעל חיים ארסי או כוויה הן קריטיות ובמצבים חמורים פעולות אלו יכולות ממש להציל חיים ולמנוע סיבוכים רפואיים קשים.

ישנם קורסי מגישי עזרה ראשונה בהיקפים שונים במד”א , אני ממליצה בחום לכל אדם ובמיוחד להורים לרכוש את הידע הזה.

לצד הידע הרפואי בהגשת עזרה ראשונה במד”א , ישנו הידע ההומאופתי, ידע קל ליישום ומגדיל משמעותית את סיכויי הצלת החיים בפציעות ובמצבי חירום שונים.

אשתף אתם בכמה דוגמאות למצבי חירום כאלו בהם נעזרתי בידע ההומאופתי שלי בעזרה ראשונה ופעולה מהירה ומדוייקת מנעה סיבוכים :

ילדה שנעקצה מדבורה בחו”ל במקום בו שירותי הרפואה מרוחקים, היא קיבלה את התרופה ההומאופתית Apis ותוך זמן קצר ירדו הנפיחות והכאבים הצורבים.

ילד שנפל ונחבל קשות בראשו, סימני בצקת ונפיחות הופיעו מיד באיזור החבלה הוא קיבל את התרופה ההומאופתית Arnica , התרופה עזרה לגוף לספוג את הנוזלים ואת שטפי הדם שהתחילו להיווצר ומנעה זעזוע מוח. הילד נלקח מיד להשגחה רפואית, לא היה צורך בטיפול נוסף.

גבר שקיבל צריבה ממדוזה ארסית על איזור מפושט בגוף והתחילה תגובה אלרגית של שלפוחיות ושטפי דם , קיבל את התרופה ההומאופתית Medusa ותוך יממה העור שלו התנקה כמעט לגמרי.

אלו רק שלוש דוגמאות לעזרה ראשונה מתוך ניסיון בטיפול באלפי מצבי חירום שהייתי לי הזכות לסייע בהם.

בנוסף תוכלו לקבל תמיכה טלפונית הומאופתית למצבי חירום מצוות המרפאה וכן גם ייעוץ להתאמת ערכת עזרה ראשונה הומאופתית ביתית לפי הצרכים שלכם.

השליחות שלי היא הנגשת הידע ההומאופתי לכולם ובחרתי לעשות זאת דרך מדריך הומאופתי שימושי למצבי חירום שפרק חשוב מתוכו תוכלו לקבל במתנה כאןהמדריך לשימוש בארניקה תרופה מצילת חיים.

בכל יום מ8.00 עד 20.00 ,פרט לשבת . בטלפון  052-8432569

ועוד חדשות מרגשות!

אני שמחה לבשר על שיתוף פעולה של המרפאה עם סופר פארם המאפשר ללקוחותינו המרפאה הנחות מיוחדות ברכישת ערכות עזרה ראשונה הומאופתיות בכל סניף של סופר פארם שתבקשו, כמובן בהזמנה מראש של הערכות דרך המרפאה.

דילוג לתוכן